KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka, do klauzuli informacyjnej masz dostęp w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Zamierzenia wych - dyd.

LUTY

Tydzień IV – Jaki mam talent?

Kształtowanie mowy i myślenia

„Wszyscy mają talent!” – oglądanie bajki „Świnka Peppa” pt. „Dzień talentu”, rozmowa kierowana na temat tego, jakie talenty mieli bohaterowie bajki.„Jakie talenty są na świecie?” – opowiadanie nauczyciela o sławnych ludziach i ich talentach, przedstawienie sylwetek muzyków, sportowców i naukowców, znanych również dzieciom, oglądanie zdjęć przedstawiających sławnych ludzi i ich talenty, np.: Margaret, Selena Gomez, Robert Lewandowski, Cristiano Ronaldo, stworzenie metaplanu z wypowiedziami dzieci. „Konkurs talentów” – prezentacja swoich talentów przed innymi, obdarzanie uwagą innych, czekanie na swoją kolej, wdrażanie do pokonywania swojej nieśmiałości, występowania przed grupą rówieśniczą, mówienia o sobie, budowanie poczucia własnej wartości i pewności siebie.

Kształtowanie pojęć matematycznych

„Na, pod, obok” – zabawa matematyczna z misiami, kształtowanie umiejętności określenia kierunków w przestrzeni i położenia przedmiotów. „Poproszę zabawkę” – zabawa matematyczna w sklep, doskonalenie umiejętności liczenia i wymiany, wykonywanie prostych działań matematycznych.

Umuzykalnienie

„Jaki mam talent?”– zajęcia muzyczne (zabawa ruchowo-naśladowcza „Droga do Krainy Czarów”, nauka piosenki i zabawa ilustracyjna „Czary”, zabawa taneczna z instrmentami perkusyjnymi „Co komu w duszy gra”, zabawa inhibicyjno-incytacyjna z chustkami szyfonowymi „Kolorowe figurki”), uwrażliwienie na budowę, nastrój i charakter utworów, rozwijanie poczucia rytmu, umiejętności wokalnych i gry na instrumentach, wyzwalanie wyobraźni muzyczno-ruchowej, doskonalenie szybkiej reakcji na przerwę w muzyce. Utrwalanie piosenek i tańców z rytmiki.

Rozwijanie sprawności ruchowej

„Czarodziejska wyprawa” – ogólnorozwojowy zestaw ćwiczeń i zabaw gimnastycznych.

Zajęcia plastyczne

„Czerwony nos” – praca plastyczna, wykonanie portretu pajacyka poprzez przyklejanie kolorowych kółek.

„Moja prawa i lewa ręka” – zabawa plastyczna, odbijanie swoich dłoni na kartce za pomocą farb, ćwiczenie w orientacji prawej i lewej strony oraz w orientacji w schemacie własnego ciała.

 

„Poznajemy regiony Polski – Góry” (koncepcja pracy przedszkola) – zapoznanie z legendami, strojami ludowymi, kuchnią, zwyczajami, gwarą, sztuką ludową, znanymi obiektami, przyrodą itd.

ZABAWY Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM W LUTYM

  1. Zwroty używane przez nauczyciela:

Stand up/sit down

Make a circle

Let`s sing

Show me…

Where’s…?

  1. Zwroty i wyrażenia, wprowadzane słownictwo

- nauka słów związanych ze zwierzętami: tiger, zebra, elephant, monkey, giraffe, snake

- nauka słów związanych z pomieszczeniami w domu: living room, dinning room, kitchen, bathroom, bedroom,

-    utrwalanie materiału leksykalnego w grach i zabawach muzyczno - ruchowych

  1. Piosenki, które śpiewamy i tańczymy

- Hello song/ Goodbye song

- Let’s go to the zoo

- Walking in the jungle

- Wind the bobbin up

Zapraszam do odwiedzenia poniższej strony, gdzie można znaleźć

m.in  piosenki, które śpiewamy i wiele innych ciekawych propozycji do zabaw z językiem angielskim

http://supersimplelearning.com,  www.dreamenglish.com