KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka, do klauzuli informacyjnej masz dostęp w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Zamierzenia wych - dyd.

Marzec 2020 - tydzień IV -  MALI I DUZI OBROŃCY PRZYRODY

Kształtowanie mowy i myślenia + ćwiczenia gimnastyczne

„Śmiecenie” – słuchanie opowiadania G. Kasdepke połączone

z rozmową kierowaną

„Co do czego wrzucamy?” – burza mózgów, klasyfikacja jakościowa

„Postawa proekologiczna – co to takiego?” – swobodne wypowiedzi

dzieci

Ćwiczenia gimnastyczne – zestaw L

Kształtowanie pojęć matematycznych  + umuzykalnienie

„Pojemniki na śmieci” – zabawa edukacyjna 

„Jaki to dźwięk?” – zabawy słuchowe

„Śmieciu, precz!” – zabawa ruchowa z elementem podskoku

Umuzykalnienie + zajęcia plastyczne

„Taniec przyjaciela przyrody” – swobodny taniec z paskami

bibuły.

„Stary niedźwiedź mocno śpi” – tradycyjna zabawa bieżna ze

Śpiewem

„Narysuj...” – zabawa ruchowa przy muzyce

„Zabawy z literami »j« i »J«” – dokonywanie syntezy i analizy

słuchowej wyrazów, określenie miejsca głoski „j” w wyrazie

Ćwiczenia gimnastyczne + kształtowanie mowy i myślenia

Ćwiczenia gimnastyczne – zestaw XLVIII

„Idziemy na wycieczkę” – ilustracja ruchowa do opowiadania

„Kodeks Obrońcy Przyrody” – burza mózgów

„Zwierzęta i rośliny” – ćwiczenia grafomotoryczne

„Zabawa z woreczkami” – zabawa z elementem równowagi

„Ekologiczne zachowanie” – zabawa edukacyjna

Zajęcia plastyczne + kształtowanie mowy i myślenia

„Ekologiczne instrumenty” – praca techniczna, wykonywanie

grzechotek z pojemników po jogurtach, ozdabianie według własnego pomysłu

„Gdzie wędrują śmieci?” – historyjka obrazkowa

Tydzień V 30. 03. – 3. 04. 2020r.

Witaj wiosno!

Kształtowanie mowy i myślenia + ćwiczenia gimnastyczne

  • opowiadanie A. Galicy pt. „Jak chomik szukał wiosny”. Uważne słuchanie treści utworu, odpowiadanie na pytania, zapoznanie z oznakami nadejścia wiosny.

    Wiosenny masażyk” - zabawa relaksująca.

  • Ćwiczenia gimnastyczne – zestaw nr LI. - doskonalenie ogólnej sprawności ruchowej.

 

Umuzykalnienie + kształtowanie pojęć matematycznych

  • Twórcza zabawa z rodzicami przy muzyce „Malarz” - wzajemne naśladowanie ruchów.

  • Kolorowe kółka” - zabawa matematyczna. Klasyfikowanie kółek ze względu na wielkość i kolor. Przeliczanie, porównywanie liczebności kółek.

     

Umuzykalnienie + zajęcia plastyczne

  • zabawa przy muzyce: „Wiosna czarodziejka” - poruszanie przy muzyce, reakcja na sygnał dźwiękowy. Śpiewanie znanych piosenek na dźwiękach „ha”, „he” lub „hi”.

  • Rysunek na podstawie wiersza pt. „Prima aprilis” J. Brzechwy. Rozmowa nt. tradycji robienia żartów 1 kwietnia.

 

Kształtowanie mowy i myślenia + ćwiczenia gimnastyczne

  • Zagadki z wiosennej szufladki” - zagadki słowne, obrazkowe i pantomimiczne dotyczące oznak wiosny. Ćwiczenia oddechowe: „Wiosenny wiatr”.

  • ćwiczenia gimnastyczne zestaw nr LII

     

    Kształtowanie mowy i myślenia + zajęcia plastyczne

  • zabawa słowna „Wiosna kojarzy mi się z ….”- kończenie rozpoczętego zdania.

    Burza mózgów: „ Dlaczego ptaki budują gniazda?”

  • Pszczółka” z rolki po papierze toaletowym. Wykonanie pszczoły: pomalowanie rolki, doklejenie niezbędnych elementów.

 

Zabawy z językiem angielskim w MARCU