KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka, do klauzuli informacyjnej masz dostęp w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Zamierzenia wych - dyd.

Tydzień IV - "Nadchodzi lato"

Kształtowanie mowy i myślenia + ćwiczenia gimnastyczne

„Z wiatrem” – słuchanie opowiadania M. Strzałkowskiej i rozmowa na temat treści.

Ćwiczenia gimnastyczne- zestaw LIII.

Przypomnienie zasad bezpieczeństwa podczas wakacji: wysłuchanie wiersza „Wakacyjne rady” W. Bodalskiej.

„Gimnastyka podróżnika”- zestaw ćwiczeń i zabaw ruchowych.

Kształtowanie pojęć matematycznych  + umuzykalnienie

„Straganik z pamiątkami"- zabawa matematyczna.

„Wakacyjna piosenka” – słuchanie, omówienie i nauka piosenki

„Wyspiarska matematyka"- zabawa matematyczna.

„Lato, lato, lato czeka”- nauka piosenki o tematyce wakacyjnej, omówienie treści piosenki

Umuzykalnienie + zajęcia plastyczne

„Niech żyją wakacje!” – zajęcia muzyczne; nauka piosenki „Wakacyjna piosenka”.

„Wakacyjne podróże”- praca plastyczna wykonana dowolną techniką plastyczną według pomysłu dziecka.

Ćwiczenia gimnastyczne + kształtowanie mowy i myślenia

Ćwiczenia gimnastyczne- zestaw LXX.

„Jedziemy na wakacje”- słuchanie wiersza Cz. Janczarskiego, rozmowa na temat treści, swobodne wypowiedzi dzieci na temat wakacji

Zajęcia plastyczne + kształtowanie mowy i myślenia

„Krajobraz Wysp Bergamuta- zabawa plastyczna.

„List w butelce”- słuchanie wiersza J. Brzechwy "Na wyspach Bergamutach"/

„Co tu nie pasuje?” – rozmowa na temat wiersza.

ZABAWY Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM W CZERWCU

  1. Zwroty używane przez nauczyciela:

Stand up/sit down

Let`s sing

Show me…

Where’s…?

What is it?

 

  1. Zwroty i wyrażenia, wprowadzane słownictwo

- nauka słów związanych z letnimi ubraniami: hat, sunglasses, shorts, skirt, T-shirt, sandals

- nauka słów związanych z czynnościami, które wykonuje sie podczas wakacyjnego wypoczynku: swimming, playing, riding a bike, reading

- nauka warzyw: carrot, cabbage, broccoli, potato, spinach, celery, Garlic, onion, leek

- nauka owoców: apple, pear, cherries, mango, grapes, berries,

- odpowiadanie na pytanie „what do you like to do?”

 

  1. Piosenki, które śpiewamy i tańczymy

- Hello song/ Goodbye song

- Summer Song for Kids | The Singing Walrus

- Butterfly Ladybug Bumblebee- Super Simple Songs

- Skidamarink- Super Simple Song

- Vegetable Song - The Singing Walrus

- Fruit Song for Kids- The Singing Walrus

 

Zachęcam do słuchania piosenek i wspólnej zabawy z dziećmi. Jeśli wprowadzamy nowe słownictwo prezentujmy dzieciom obrazek, który można znaleźć w internecie. Wprowadzamy słownictwa tylko z jednego działu.  Proponuję utrwalać z dziećmi poznane już słownictwo:

- kolory:

- liczby 1-20

- cześci ciała: head, nose, eyes, arms, shoulders, fingers, legs, ears, toes

- pojazdy: car, bike, train, plane, boat, bus

- wiejskie zwierzęta: duck, pig, cat, dog, horse, cow, sheep, chcicken, hen

- dzikie zwierzęta: snake, zebra, monkey, lion, crocodile, tiger, giraffe,

 

Zapraszam do odwiedzenia poniższej strony, gdzie można znaleźć m.in  piosenki, które śpiewamy i wiele innych ciekawych propozycji do zabaw z językiem angielskim

https://supersimple.com/https://www.dreamenglish.com/https://www.youtube.com/