KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka, do klauzuli informacyjnej masz dostęp w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Zamierzenia wych - dyd.

IV-V TYDZIEŃ czerwiec  2020 „Góry, morze, wieś, jezioro, gdzie rodzice nas zabiorą?”

Zajęcia kształtujące mowę i myślenie

„Mapa Polski” – zapoznanie z mapą Polski ze szczególnym uwzględnieniem gór i morza – oglądanie map drogowych, rysowanie na kartkach własnych map, posługiwanie się określeniami: prosto, do tyłu, w lewo itp.

„Letnie marzenia” – rozmowa kierowana na temat marzeń realnych i tych mało rzeczywistych

„Góry czy może morze?” – oglądanie widokówek, folderów turystycznych z miejscowości polskich i zagranicznych, opisywanie, co przedstawiają

„Skąd wyruszamy?” – łączenie z nazwami środków lokomocji odpowiednich nazw miejsc

 „Czym jedziemy na wakacje?” – zagadki słuchowe, rozpoznawanie odgłosów różnych pojazdów

„Lato wreszcie!” – wysłuchanie wiersza U. Kozłowskiej

Zabawy i ćwiczenia ruchowe

„Zabawa na plaży” – opowieść ruchowa

„Powódź” – zabawa orientacyjno-ruchowa

„Motylki” – zabawa orientacyjno-porządkowa

„Na wakacje” – zabawa ruchowa

Umuzykalnienie

„Pociągi” – zabawa muzyczno-ruchowa

„Marzy mi się...” – zabawa wyciszająca w ogrodzie przedszkolnym, leżenie na kocykach i słuchanie muzyki relaksacyjnej, rozmowy o dziecięcych marzeniach, rozróżnianie marzeń realnych (możliwych do spełnienia) od nierealnych

Zajęcia matematyczne

„Jedziemy na wakacje nad morze” – historyjka obrazkowa; realizacja scenariusza E. Gruszczyk-Kolczyńskiej i E. Zielińskiej, dostrzeganie związków przyczynowo-skutkowych w historyjce obrazkowej

Zajęcia plastyczne

„Wakacyjny wagonik” – wykonanie wagonika kolejowego dowolną techniką (malowanie, wycinanie, wydzieranie z kolorowego papieru, gazet), umieszczenie w oknie autoportretu ;„Wakacyjny pociąg” – połączenie wszystkich wagoników w jeden pociąg

„Wymarzone wakacje” – rysunek według inwencji twórczej wychowanków

ZABAWY Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM W CZERWCU

 Zwroty używane przez nauczyciela

My family

I love my family

My family loves me

Here I am

How do you do?

Let’s paint a picture

Stomp like elephants

Jump like kangaroos

Swing like monkeys

Waddle like penguins

Slither like snakes

Swim like polar bears

Dance like the animals do

Wprowadzane słownictwo

Sister, brother, grandma, grandpa, baby

Family, mommy, daddy,

Piosenki, które śpiewamy i tańczymy

“Family Song for Kids”

“Let’s go to the zoo”

“The Balloon Song”

“How’s the weather?”

“I’m a little snowman”

“Hello reindeer”

“Hello, hello”

“How are you today”

“Bye-bye Goodbye”

“If you are happy”

“Head, shoulders”

“My Teddy Bear”

“One little finger”

Zapraszam do odwiedzenia poniższych stron, gdzie można znaleźć m.in  piosenki, które śpiewamy i wiele innych ciekawych propozycji do zabaw z językiem angielskimhttp://supersimplelearning.com, https://www.elflearning.jp