Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze SÓWKI

Maj/czerwiec   tydzień

„Co najbardziej lubią dzieci

 

Zajęcia kształtujące mowę i myślenie

Co najbardziej lubią dzieci”- wysłuchanie wiersza U. Kozłowskiej; wypowiedzi dzieci nt. osobistych preferencji w różnych dziedzinach życia (zabawy, jedzenie itp.).

Wywiad” - zabawa w reporterów; przeprowadzenie wywiadu z koleżankami i kolegami z gr. „Motylki”

Rozwijanie sprawności ruchowej

Małpie figle” - zestaw ćwiczeń z wykorzystaniem skakanek

1 czerwca

Dzień Dziecka – zabawa w ogrodzie, wykorzystanie muzyki, sprzętu.

Zajęcia plastyczne

 „Obraz” – malowanie farbami wg pomysłu dzieci

 

 

 

 

Znalezione obrazy dla zapytania flaga anglii gif

JĘZYK ANGIELSKI – MAJ


1. Zwroty używane przez nauczyciela:


Stand up/sit down

Close/open your eyes

Let`s dance

Let`s sing

Let`s colour

What`s missing?

Where is...?

How many...

Listen...

What colour is it?

What is your name?

My name is…




2. Słownictwo i  zwroty

I can.... jump, run, dance, stomp (potrafię/umiem... skakać, biegać
tańczyć, tupać)

I can`t …. nie potrafię/nie umiem

wild animals (dzikie zwierzęta): elephant (słoń), lion (lew),
monkey(małpa), tiger, tucan

body parts: ( części ciała): legs (nogi), toes (palce u nóg), arms
(ręce), hands (dłonie)



utrwalenie: colors, numbers 1-10



3. Piosenki, które śpiewamy i tańczymy

- Hello song /  Bye, bye, goodbye

- Walking in the jungle

- The Hokey Pokey Shake

- Head Shoulders Knees & Toes

- Make A Circle

- Freeze dance https://www.youtube.com/watch?v=2UcZWXvgMZE



Zapraszam do odwiedzenia poniższych stron, gdzie można znaleźć mi.in
piosenki, które śpiewamy i wiele innych ciekawych propozycji do zabaw
z językiem angielskim

http://supersimplelearning.com,

www.dreamenglish.com,

http://www.macmillan.pl/